jueves, 20 de octubre de 2011

TERE URIBE-ETXEBARRIA ARRIGORRIAGA BHI-KO ZUZENDARIARI ELKARRIZKETA

Duela pare bat urte lotzen ditu Terek Marrazketa eta Plastika klaseak zuzendaritzan egotearekin. Hori dela eta, elkarrizketa xumea egin diogu bere irudiaz zertxobait gehiago jakin dezazuen.

Zenbat urte daramatzazu irakaslea bezala?
Guztira, uste dut, 24 urte daramatzala: urte bat Santurtzin, beste urte bat Mungian, hiru urte Getxon, bat Igorren, sei Bermeon eta hamabi-edo hemen.


Ze arlo ematen duzu edo dituzu?
Badaramatzat urte batzuk plastika besterik ematen ez dudala; baina, gainerako urteetan, marrazketa ere eman dut, nahiz eta ikasketez biologoa naizen.

Zenbat Ikastetxetan egin duzu lan?
Arrigorriagakoarekin kontuan hartuta sei ikastetxetan egin dut lan.

Zenbat urte daramazu zuzendaria izaten?
Hau hirugarren urtea da.

Lan gogorra da?
Bai, oso lan gogorra da.

Zer uste duzu behar dela zuzendaria izateko?
Jendeari entzuten jakitea batez ere; gero,  laguntzen jakitea ere oso inportantea dela uste dut,  agian interesanteena, erraza ez bada, beti ezin baita denen gustua bete.

Non ikasi zenuen euskaraz hitz egiten?
Institutuan ikasi nuen, eta zapatuetan aukerako klase  batzuetara  joaten nintzen gehiago ikasteko. Geroago Unibertsitatean ere ikasten jarraitu nuen.

Zer gustatuko litzaizuke izatea irakaslea ez bazina?
Ba beitu, gaztea nintzenean margolaria izan nahi nuen, edo artearekin zerikusia zuena. Oraintxe, ordea, ez dakit zer gustatuko litzaidakeen izatea, seguruenik bidaiak egitearekin zerikusia duen zerbait.

Azken galderak zuk hobeto ezagutzeko dira Hori dela eta, zer gustatzen zaizu egitea zure denbora librean?
Mendian ibiltzea, eta irakurtzea ere asko gustatzen zait.

Zein da zure autorerik gustukoena?
Ken Bruen asko gustatzen zait, Irlandesa da.                                   

Zein da irakurri duzun azken liburua?
Irakurri dudan azken liburua uste dut The Devil dela, Ken Bruen-ek idatzitakoa.

Azkenik, zein da zure gustukoen filma?
Ba ez daukat gustuko pelikularik, baina abenturazkoak asko gustatzen zaizkit.


Nerea Peña & Yeray Ramos

No hay comentarios:

Publicar un comentario