miércoles, 23 de mayo de 2012

INSTITUTUKO ATEZAINAK


Gurekin Jasone eta Iñigo ditugu, Arrigorriaga institutuko atezainak. Ea gure galderak erantzuteko prest dauden..
-Nongoak zarete?
Iñigo: Galdakaokoa, baina orain Basaurin bizi naiz.
Jasone: Bilbotarra naiz, munduko hiriburukoa.
- Noiz hasi zineten institutu honetan lan egiten?
Iñigo: Urrian hasi nintzen Arrigorriagako institutuan lan egiten, orain dela 7 hilabete.
Jasone: 2002ko urtarrilean hasi ninten hemen lan egiten.
-Gustuko duzue hemen lan egitea?
Iñigo: Giroa ona da, eta ikasleen portaera eskertzen da, ez zarete “basatiak”
Jasone: Bai, gustura nago, gainera hurbil nago etxetik eta eraikina oso alaia da.
- Lan honetatik, zein da gauzarik errezena eta zailena?
Jasone eta Iñigo: Zailena da gauza asko batera datozenean eta ezin duzunean dena konpondu aldi berean  baina orokorrean dena da nahiko erreza.
- Beste institutu batzuetan egin duzue lan? Zeinetan?
Iñigo: Zarautzen, Monte Alberti lanbide heziketako ikastetxean hain zuzen ere 10 urte egin nituen;   ileapainketa eta estetikari buruzko lanbide heziketa zen. Han, neskak  ziren ugarienak ,%98
Jasone: Basaurin, Leioan, Romon… Oso bidaia luzeak egiten nituen lanera joateko.
- Irakaleak eta ikasleek lan asko ematen dizuete beti fotokopia eske eta eske?
Iñigo eta Jasone: Ez digute lan asko ematen fotokopiak eskatzen. Lan gehiago ematen digute gauzen bila datozenean, supermerkatu batean  baleude bezala…
- Atezaina izan baino lehen, beste zerbaitetan lan egin duzue?
Iñigo: ni ez dut beste zerbaitetan lan egin.
Jasone: Bai, lehen maestra izan nintzen baita liburudenda batean ere lan egin nuen.
-Txikitan zer nahi zenuten izatea?
Iñigo: Suhiltzailea izan nahui nuen, guztiok bezala, baina ezin izan nintzen sartu miopia nuelako eta miopiarekin ezin zaitezke suhiltzaile izan.
Jasone: Ni txikitan misionera edo kantantea izan nahi nuen Sylvie Vartan bezalakoa adibidez.
- Kirola egitea gustuko duzue?
Iñigo: Bai, bolleyball egiten dut, ia 20 urte daramatzan Bizkaiko mutilen talde bakarrean jolasten, Galdakaokaon. Entrenatzailea ere banaiz.
Jasone: Ni igeri egitera joaten naiz. 
-Zer egiten duzue zuen denbora librean?
Iñigo: Kirola egiten dut, baita lagunekin hortik zehar ibili.
Jasone: Familiarekin egoten naiz baina asko gustatzen zait  zinemara ere joatea edo igeriketa egitea.

Yeray Ramos eta Arrate Zabala

No hay comentarios:

Publicar un comentario