lunes, 20 de mayo de 2013

AINIZE PEREZ, ABESTEN BIKAINA


Ainize Perezi, institutuko 2DBHko ikasleari, galdera batzuk egingo dizkiogu, izugarri gustatzen zaiolako abestea; primeran egiten du, gainera!. Ainize Ugaon jaio zen orain dela 16 urte,  eta denok dakigunez oso ahots polita du. Hona hemen zer galdetu diogun, neskatoari buruz zeozer gehiago jakin nahi baduzue.

- Noiz jakin zenuen horren ondo abesten zenuela?
Txikia nintzenean amak koro batean  apuntatu ninduen. Egun batean, irakasleak,banan-banako froga batzuk egin ondoren,  esan zidan  ondo abesten nuela.
- Zenbat urterekin hasi zinen abetesten?
Bost urterekin gutxi gorabehera hasi nintzen.
- Txapelketaren batean egon zara? Eta noizbait zerbait irabazi duzu?
Bai , txapelketa askotan egon naiz. Taldearekin bigarren postuan noz edo noz geratu gara; baita zenbaitetan irabazi ere.
- Abeslari edo talderik gogokoena zein duzu?
Hesian da nire talderik gogokoena.  imaginatzen duzuenez, haien kontzertu guztietara joateko ohitura hartu dut
- Ze eratako  abestiak gustatzen zaizkizu abesteko gehien?
Euskal herriko taldeen abestiak ditut gogokoeen ;  beraz abestekotan, haien abestiak abesten ditut gehienetan.
- Zure bizitza musikari lanetan  emango zenuke ala beste gauza bat egiteko asmoa duzu?

Bai, abeslari lanetan zebaitetara iristeko itxaropena daukat.
- Etxean abesten duzunean zure gurasoek aguantatzen zaituzte?
Batzuetan bai eta beste batzuetan ez. Ez da erraza izaten denen gustua betetzea.
- Zer da zuretzat abestea? Eta musika?
Abesten dudanean nire sentimenduak askatzen ditut. Hori da  nire bizitzako zati bat
-Zutaz aparte familiako norbait gehiagok abesten du?
Bai, nire amamak eta nire neba Unaxek ere bai, baina zertan esanik ez, nik askoz hobeto egiten dut...je,je

-Zer nahiago duzu. bakarka ala tardeka abestea?
Bakarka nahiago dut, baina taldean abestea ere gustatzen zait.
-2Haur kantari" txapelketan berriz parte hartzeko pentsatu duzu?
Bai, maiatzaren 12an eta maiatzaren 26an taldearekin joango gara, baina gustatuko litzaidake bakarka ere parte hartzea.
-Abestiren bat egin duzu? Zein?
Bai , ez du izenbururik , baina nire lagun batentzat idatzitako abestia da.
- Baduzu bideoren bat youtuben igota?
Bai, eta gustatuko litzaidake gehiago igotzea, horrela hasten delako abeslari baten karrera ,ezta?
-Non nahiago duzu abestea? lagunen artean edo etxean?
Etxean , inork ez didalako entzuten eta nahiko lotsatia naizelako horretarako.
-Beste hizkutzetan abesteko prest al zaude?
Bai, baina euskeraz abeste nahiago dut.
Besterik ez diogu Ainizeri opa munduko zorterik onena baino dituen ametsak bete dakizkion.

1 comentario:

  1. ze inbidia ematen didazun! zelako abotsa zoragarria duzun! Ospetsua izango zarenean, ni oso arro zure tutorea izan naizela esan nezake

    ResponderEliminar