domingo, 26 de mayo de 2013

IKER LOPEZ CARRILLO, TAEKWONDON ADITUA


-Noiz eta Non hasi zinen taekwondo egiten ?
Zortzi urterekin Arrigorriagako
polikiroldegian eta oraindik ere hor jarraitzen dut.
-Zergatik hasi zinen taekwondo egiten?
Nire gurasoek  kirolen bat egin behar nuela esan zidatelako, eta bururatu zitzaidan kshwqiug egitea. Nire lehengusuak lehen egiten zuenez  eta gustuko zuenez, niri ere gusta zekidakeela pentsatu nuen.
-Zergatik aukeratu zenuen hori?
Nire lehengusu batek ondo zegoela esan zidalako.
-Betidanik gustuko izan duzu?
Ez,lehen gorroto nuen, oso aspergarria iruditzen zitzaidalako teknikak ikastea, nik akzioa gogoko duen  mutila naizelako.
-Txapelketaren bat egin duzu?
Bai, asko. Adibidez  Portugalen  izan nuen bat oso ondo gogoratzen dut. Oso urduri nengoen besteak bi urte zaharragoak zirelako. Horrez gain , berriro ere errepikatuko nuke esperientzia hori.
-Zein izan da zure mailarik altuena txapelketetan?
Hirugarren geratu nintzen behin Socuellamosen . Txapelketa horretan hiru pista desberdinetatik igaro behar zen, gero epaileak puntuatzeko , urduritasun handia pasatu behar izan nuen.
-Pentsatu ahal duzu noizbait kirol hori uztea?Zergatik?
Ez, inoiz ere ez.  Orain asko gustatzen zait, oso ondo pasatzen dudalako kirol hori egiten.
-Noizbait apurtu duzu hezur bat taekwondo egiten?
Ez, ez dut inoiz hezurrik  apurtu, baina nire klaseko kide batzuei hainbat gertaera dibertigarri gertatu zaizkie. Lagun bati, adibidez, entrenatzen ari zen bitartean, eserleku bat oin gainera,  behatzen gainera  jausi zitzaion eta ospitalera eraman zuten.  Denok harrituta geratu ginen, zauria oso txikia zirudien arren, pilo bat  odol bota zuelako.
-Zer gerriko lortu duzu?
Orain dela gutxi beltza irabazi dut, azterketa egin baino lehen kurtso bat egin behar izan nuen oso interesgarria izan zena. Eta azterketan handiagoa zen mutil batekin egin izan behar nuen borroka.
-Hoberen ematen zaizun gauza?
Poomsae: irudimenezko borroka bat da.  Teknikak (bai eskuekin, bai hankekin) egiten dira ordena zehatz  batean, etsai baten edo  gehiagoren kontra.
-Noizbait borroka batean erabili duzu taekwondon ikasitako teknikaren bat?
 Ez, taekwondo ezin delako klasetik kanpo erabili, norberaren defentsarako baino ezin daiteke erabil.

 Ylenia Diez eta Ainara de Pablo (prentsa tailerra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario