jueves, 23 de octubre de 2014

NAROA BEJARANO, IRRISTAKETAN ONA!


Arrigorriagako institutuan ikasten duen Naroa Bejaranok bere denborako zati bat eskainiko digu, gurpil gaineko irristaketan (patinajean) aritzen delako, eta zurrumurruen arabera Euskadiko txapelduna dugu kirol horretan. Gaur egiaztatuko dugu hori egia den .

 - Zenbat urte daramazu patinajea egiten? 
Sei urte daramatzat patinajea egiten. Telebistan ikusten nuen jendea patinajea egiten eta gustatu zitzaidanez frogatzea erabaki nuen Arrigorriagakotaldean.

-Zergatik gustatzen zaizu hainbeste patinatzea? 
Dibertigarria iruditzen zaidalako, lagunak egiten ditudalako eta kirola egiten dudalako.

-Zenbat aldiz joan zara Euskadiko txapelketetara? Txapelketara joateko proba batzuk egin behar izan nituen, trebetasun maila batzuk pasatu. Hiru aldiz joan naiz Euskadiko Txapelketara bi aldiz geratu naiz hirugarren , eta bakarrik batean geratu naiz bigarren.

-Beste txapelketa garrantzitsuren batera joan zara? Madrileko txapelketara joan nintzen behin.

-Inoiz pentsatu duzu patinajea uztea ala zure ustez patinajeaz bizi daiteke?
Urte batez patinajea egiteari utzi nion aspertzen nintzelako, baina erabaki horretaz damutu egin nintzenez berriro itzuli nintzen. Joan den urteko udako oporretan utzi nion, baina opor tarte horretan, besterik ez.

-Zenbat trofeo irabazi dituzu guztira?
Hogei bat trofeo irabazi ditut iadanik: Santanderreko txapelketako bat, Ugaoko txapelketako beste bat, Asturiaseko bat, Barakaldon, Leioan, Bizkaiko… eta hainbat lekutako txapelketak  irabazi ditut. Harro nago nire palmaresaz.

-Zenbat urte zenituen  entrenatzen hasi zinenean? Non hasi zinen?, eta orain jarraitzen duzu? hasi zinen lekuan edo aldatu zara?
Zazpi urterekin Arrigorriagan hasi nintzen, txikia nintzenean. Nire lehenengo entrenamenduak ez zitzaizkidan batere gogorrak iruditu. Urteak pasatzen ziren bitartean, ba, tokiz aldatzea erabaki nuen eta Ugaoko patinaje taldera joan nintzen. Oraindik Ugaon jarraitzen dut patinajea egiten.

-Zenbat ordu ematen dituzu entrenatzen?
4:30 ordu eman behar ditut guztira astean zehar entrenatzen, baina gehienetan ez ditut entrenamenduak izaten; izan ere, entrenatzailea Bartzelonan jaiotakoa denez, askotan familiari bizita bat egitera joaten da.

-Esperantzarik baduzu inoiz irristaketan famatua izateko ?
Ez, ez dut uste irristaketako pertsona famatua izango naizenik eta lan gogorra egin behar delako profesionala izatera heltzeko. Nagusia naizenean, ordea, patinajeko entrenatzailea izatea gustatuko litzaidake.

-Zelako txapelketetan parte hartzen dituzu bakarrik edo taldeka? Zein duzu gustukoen?
Parte hartu ditudan torneo guztiak bakarrekoak izan dira, nik gogoratzen dudanez ez dut inoiz taldeko txapelketa batean parte hartu. Nire gustokoena zein den..., bada, bakarrekoa ze taldekoan zure taldekide batek akatsen bat bat izaten badu taldeko puntuaketaneragin handia izaten du; bakarrekoan, berriz, ez.

-Zenbat balio izan dizu lehiaketa baterako maiotak?
150€-tik gora balio du lehiaketa bateko maiotak, normalean oso garestiak izaten dira.

-Zure patinaje taldeko partaideren batek inoiz  irabazi du txapelketa garrantzitsuren bat?
Bai, Anderek, Ugaoko lagun batek. Bigarren geratu zen Euskadiko txapelketan.

-Beste kirolen bat egin duzu patinajearen aurretik edo patinajearekin batera?
Bai, futbolean aritu izan naiz; igeriketan eta taekwondon ere ibilia izan naiz.

-Kalean lagunekin zaudenean zer egiten duzu? zure lagunen arteko harremana ona ala txarra da?
Buelta bat emon, txutxeak erosi eta parkeko eserlekuren batean mugikorrarekin egotea(jajaja). Nire lagunekiko harremana oso ona da.

-Ikasketak, zure ustez, zer nolako garrantzia dute?
Ez ditut ikasketak gogoko, nire ustez ez dute ezertarako balio.

-Zein  animalia duzu gustuko? Zeintzuk dira hori aukeratzeko arrazoiak.
Txakurrak ditut gustuko. Etxean txakur bat daukat. Askotan oso maitagarriak eta lagungarriak dira txarto zaudenean morala altxaten dizutelako. Jende askok esaten duen moduan, "gizakiaren lagunik onena, txakurra"

-Udan zein lekutara joaten zara  oporretan? Horretaz aparte nora joango zinateke nagusia zarenean?
Udan Madrilera edo Cambrilsera joaten naiz, gurasoekin eta ahizparekin. Afrikara joatea gustatuko litzaidake, hango tribuak eta animaliekin egoteko; baita hango tokitan nolako bizimodua izaten duten jakiteko ere.

-Zer moduz daramatzazu ikasketak?
Ez zaizkit gustatzen, ez naiz batere ikasle fina.
.-Zein da zure ametsik handiena?
Ez dut ametsik bizitza honetan, baina Irene Aurrekoetxea bezalakoa izatea gustatuko litzaidake.

-Nagusia zarenen zer izan nahi duzu?
Nagusia naizenean masajista izatea gustatuko litzaidake, bizkarreko masajeak, eskuetakoak eta hainbat masaje estilo jendeari emateko.

2013ko Euskadiko txapelketako Andere Egiluzen irudiak dituzue segidan. Kirol ederra izateaz gain, egiten dituzten pirueta eta ariketek ez dirudite batere errazak, zorragarriak bai, ostera!!!!



Mikel Fuentes eta Leire Luque ( prentsa tailerra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario