sábado, 21 de noviembre de 2015

MARTA CAMACHO, SASKIBALOIAN

Marta Camacho Arrigorriagan bizi den 15 urteko neska dugu. Aurten 4DBH maila egiten ari da, eta ikasketez kanpo saskibaloian aritzea ikaragarri gustatzen zaio.

-Saskibaloia non eta zein taldetan jolasten duzu?
Arrigorriagako Padura taldean.
-Zergatik erabaki zenuen saskibaloia egitea eta ez beste kirolen bat.
9 urte nituela gimnasia egiteaz aspertu nintzen eta beste kirol batean aritzea pentsatu nuen. Orduan , Maddirekin batera, aukera desberdinak begiratu ostean, saskibaloia probatu eta hori nire kirola zela konturatu nintzen.
-Noiztik egiten duzu saskibaloia?
9 urte nituenetik.
-Non eta nola entrenatzen? jantziak, tresneria...entrenamendu orduak..., kontaiguzu
Astearte, ostegun eta ostiraletan entrenatzen dut , seietatik zazpi eta erdietara. Saskibaloiko arroparekin joaten naiz normalean eta pilota eta saskiratzeko saski batekin nahikoa da.
-Inoiz Konpetizioren batean parte hartu duzue? zeinetan? nola joan zitzaizuen? Saririk bai?
Ligatik aparte, torneotan eta partidu berezietan ere hartu dugu parte. Gehienetan zailak izaten dira irabazteko , maila handiko taldeak bakarrik joaten direlako , baina behin baino gehiagotan irabazi dugu horrelako bat.
-Zenbat talde zarete gutxi gora behera liga horretan?
Saskibaloian bi liga txiki egiten dira , bi liga horiek egin ahal izateko 5 talde bakarrik daude liga bakoitzeko.
-Zer esango zenuke entrenatzileaz? Lan gogorra dela uste ala hobeto egin daiteke?
Nahiko gustura egiten dugu lan berarekin. Hobeto egin daitekela uste dut , nire ustez oso ondo egin arren beti hobetu daitekeelako
-Zelan ikusten duzu zeure burua etorkizunean? zein da zure ametsa?
Saskibaloi entrenatzaile moduan ikusten dut nire burua. Ez daukat ametsik , guztia ahaleginarekin lor daitekeela uste dut. 
-Ikasketak  eta kirola, zure uztez, zer nolako garrantsia dute? nola uztartu daitezke biak? kontatu nola egiten duzun zuk
Nire ustez ikasketak kirolaren aurretik doaz, baina ikasteak ez dizu kirola praktikatzeko aukera kentzen. Denbora ondo erabiltzen jakin behar da.
-Baduzu aparteko zaletasunik? Zertan ematen dituzu asteburuak?
Mendira joatea aso gustUko dut eta beste kirol batzuk praktikatzea ere. Asteburuak normalean kalean lagunekin ematen ditut.
-Ikastea ala lagunekiin egotea da importanteagoa? Nola batu daitezke biak? zure esperientzia kontatu.
Nire ustez biak dira inportanteak. Lehen esan dudan moduan denbora ondo erabiltzen jakin behar da eta hori egiten jakinez gero ikasi eta lagunekin egon zaitezke.
-Zer aholku emango zenieke zure klasekide eta ikaskide guztiei ikasketetan aurrera egiteko eta kirolan ilusioa ez galtzeko?
Ikasketak beti kirolaren aurretik doaz, hobeto azkarra izatea indartsua baino.
-Etxean ere tokatuko zaizu noizbait gurasoei laguntzea, ezta? zer motatako lanak betetzen dituzu etxe giroa kaltetu ez dadin?
Behin baino gehiagotan nire amari janariA egiten lagundu diot , pilo gustatzen zaidalako sukaldatzea eta beno, egunero ohea egiten dut.
-Badago zeozer gurasoek behin eta berriz errepikatzen dizutena? eta zergatik?
Nire logela batzeko behin eta berriz errepikatzen didate, nahiko alferra naiz, gustatzen ez zaizkidan gauzak egiteko eta arropa eta zapatak beti lurretik botata uZten ditut.
-Asteburuetan eta jaigiroan oso arrunt bihurtu da gazteen artean botelloia edo litroak egitea. Zer deritzozu zuk? Zer egin dezakegu gazteek kontrolik gabe ez dezaten edan? zein aholku emango zenieke?
Nire ikuspuntutik edatea ez da txarrena,  kontrolik gabe edatea baizik . Edan nahi duenak, edan dezala , baina beti kontrolatuz zer edaten duen, gero ustekabekorik ez egoteko.
Mila esker gure galderei erantzuteagatik, Marta.
Egun ona izan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario